En matglad svamptjej

Idag va vi på BVC med Olivia.
Vi har nu bytt sedan det första besöket då det visade sig att det fanns en närmre oss där Olivia faktiskt va listad.
Den barnmorskan var dessutom mycket trevligare och mysigare.

Jag tycker ju Olivia äter mest hela tiden, men hon har en tendens att alltid somna mitt i allt och oftast känns det som hon bara ligger och suttar för att det är mysigt, så jag va lite orolig att hon kanske inte fick i sig tillräckligt.
Men det fick vi verkligen svar på idag.
För det visar sig vara ordentligt med krut i denna mammans mjölk, då lillpluttan gått upp 290g på 8 dagar.
Därmed inget att behöva oroa sig för.

Påvägen hem stannade vi på ett cafe och jag och patrik åt lunch medan prinsessan sov gott i vagnen.
Det blev även ett snabb besök på Limit där de rear ut de flesta barnkläderna.
( det va där patrik köpte prinsessbodyn )

Idag blev det en svampbody och vi börjar mer och mer inse att det kanske blir en liten rosa flicka trots allt...



25kr

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt ni har !!!

2011-08-17 @ 15:29:13
Postat av: Catrin

Rosa e fiiint!! :)

2011-08-17 @ 19:47:58
Postat av: Alva

Flickor föds inte att gilla rosa. Det är föräldrar som föder barnet in i den mallen. Lite geuns vore något för er båda att ta del av.

2011-09-01 @ 16:23:43
Postat av: Patrik (pappa)

Sköt du ditt lilla bruna liv, så sköter vi vårt. Hello Kitty for life!

2011-09-02 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0