Aniste och magdroppar

Har nu inhandlat magdroppar till Olivia och aniste till mig.
Det ska tydligen vara bra för mamman att dricka om hon ammar och barnet har ont i magen.
Och jag är ju öppen för allt.

Så en kopp på morgonen och en kopp på kvällen, men gott är det ju absolut inte.

Vi har provat nu några dagar och *peppar peppar* gårdagen va bättre, natten va bättre och förmiddagen va bättre.

( jag måste erkänna att jag saknar min yoghurt och bröd ingår ju inte egentligen i vår nya "livstil" )


Men om det får min älskling att bli så här lugn och nöjd äter jag vad som hellst.



idag sov vi ( efter lite vakentid, 3 ammningar och lika många bajsblöjor ) ända till kl.11

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Tina! Men tyvärr verkar bebisen ta efter sin kusin (Lukas) o din lilla tjej, med att trivas rätt bra i magen. Men nu e det inte kul längre!

2011-08-25 @ 19:14:58
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0