T - som i TråkTisdag

Min "enda" ledig dag denna veckan.
Tanken va att jag skulle träffa Majsan idag, men eftersom Liam fått vattenkoppor fick vi ännu en gång ställa in vår dejt.

Jag började dagen ganska tidigt och gick upp 8.30.
Kl. 11 va det dax för tvättstugan och mellan det blev det lite städning, handling och matlagning.

Eftersom Patrik ligger hemma och är sjuk, har man ju ingen större nytta utav honom.
Han orkar inte hjälpa till med något, och eftersom han bara sover eller ligger i sängen, kan han inte underhålla mig på något sätt.

Jag har så tråkigt!!!!
Jag är så rastlös!!!
och jag tycker så synd om mig själv!!!



Det är just vid sådana här tillfällen som jag verkligen saknar min familj.
Varför måste dem bo så många timmar bort????

Kommentarer
Postat av: Kikki

Och vi undrar varför ni bor så långt borta!

2011-04-05 @ 21:42:03
Postat av: Mamma

och jag håller med föregående talare !!!

2011-04-06 @ 06:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0