Frisörmässa i Jönköping

Imorgon  ska vi åka till Jönköping med jobbet.
Där väntar middag imorgonkväll och  övernattning på hotell inkl frukost  ( vad jag hoppas är en brak-buffé )

På söndag ska vi sen gå på frisörmässan och förhoppningsvis få lite ny inspiration.

Jag tycker att det ska bli så kul och skönt att få komma iväg lite.
Det är inte ofta jag gör ( eller orkar ) det nuförtiden, och det har lett till att jag drabbas av rastlöshet och tristess VÄLDIGT snabbt.

Vår chef är inte av den snåla typen utan slog till på **** hotell mitt i stan.
Hotellet har även en spa avdelning som ( kanske jag mest av alla ) hoppas att vi kan utnyttja lite.

Hoppas ni får en trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0