Sömndilemma

Är det inte konstigt att när jag sover som en apa på nätterna ( vilket händer ganska ofta ), är jag ändå lika pigg på dagarna.
Men när jag däremot sover som en prinsessa ( vilket jag gjort de senaste nätterna ) så är jag astrött hela dagarna och går mest runt som en levande zombi.

Ändå väljer jag utan tvekan det sista alternativet!

Idag på jobbet har både jag och min arbetskompis gäspat ikapp ( hon är dock gravid i 8:e månaden ) och egentligen ville jag inget hellre än att gå hem och lägga mig på soffan med en film och en godispåse för att sen inte röra mig ur fläcken på hela kvällen,men istället drog jag mig i kragen och satte på joggingskorna.
Trött eller inte trött, träningen rubbar vi inte på !!!!


Nu är jag tränad, duschad och kvällsmaten är intagen.
NU blir det soffan med film.

Kvällens film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0