sjuk

När jag va liten tyckte jag alltid att alla som stannade hemma från skolan p.g.a en liten förkylning,va överkänsliga och överdrev.
Men på senare år har jag förstått att så inte är fallet.
När jag är förkyld mår jag oftast skit!
Huvudet dunkar och känns som det ska sprängas, näsan värker, benen känns som blyklumpar, yr o.s.v
Men idag är det annorlunda.
Ja, visst rinner näsan och ibland är man så täppt att det känns som man snyter ut halva hjärnan, men förutom det mår jag faktiskt inte så himla dåligt!
Däremot är jag väldigt seg och tung i hela kroppen och bara att gå till ica tog hela förmiddagen att förbereda mig för.
Men nu är det gjort och lunchen intagen.
När man är sjuk, är det okey att äta pannkakor till middag!

Imorgon va planen att träffa Majsan,så jag hoppas att den här förkylningen bara är en snabb tillfällighet,för det vill jag inte behöva ställa in. Men det återstår att se imorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen..
Bara 5h kvar tills Älskling kommer hem......

Kommentarer
Postat av: Cissi

Har du tid o lust att fixa mitt hår en dag när du e i Skaune nästa gång!? :)

2010-09-21 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0