One of a kind

Jag har varit på "smyckeparty"
Vi kom in till ett rum fullt med kedjor, pärlor, berlocker och allt annat man kan tänkas använda och behöva för att göra egna halsband, armband, örhänge m.m
En smycke älskares dröm!
Jag hade redan ett tomt silverarmband som jag ville ha lite berlocker till.
7kr kostade det att piffa upp den enkla tråkiga silverkedjan
Eftersom jag älskar smycke och speciellt när man får sitta och pyssla och designa de själv, kunde jag inte motstå att även  göra ett halsband.
Jag får väl skylla på att jag saknar min pojkvän väldigt mycket, då halsbandet blev tillägnat honom.



130 kr fick jag betala för halsbandet.
Inte nog med att det är billigt. Det är helt handgjort och designat av mig själv, vilket gör det betydligt roligare.
Och ingen annan kommer att ha ett lika dant.

Kommentarer
Postat av: Kikki

åh vad skoj med smyckesparty!

2010-09-01 @ 22:14:24
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Madde

Så fint de blev. :)

2010-09-02 @ 10:44:21
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0