och där rök dörrarna....

De flesta som känner mig vet att jag hatar dörrar. ( och speciellt trädörrar )
Jag har inte ens en dörr in till mitt sovrum hemma.
Så att komma hit till Patrik och helt plötsligt lära sig leva med dörrar till alla rum, finns inte ens med på min karta.
Dem ska bort!
( jag har sedan tidigare fått tillåtelse att ta bort kök och vardagsrumsdörrarna )

Efter att jag röjt upp i klädkammaren och slängt allt skit, tänkte jag "varför sluta där"
Så Numera äger denna lägenheten endast 2 dörrar ( plus ytterdörren )

Och håll med mig, visst blir det mycket öppnare, snyggare och ljusare utan de förbaskade fula dörrarna!!!?



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig vad ska man med dörrar till man inte använder! Vår halldörr ryker snart :)

2010-09-17 @ 19:46:06
Postat av: Pappa

Snälla , låt toadörren bli kvar.

2010-09-19 @ 23:04:39
Postat av: Mortenmaia

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-10-10 @ 13:41:20
URL: http://mortenmaia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0