no work, no play

Trots att jag inte sov mer än ca 4h i natt. ( somnade inte förrän vid 5-tiden) och egentligen nog hade mått bra av att ligga kvar i sängen och sova ikapp några timmar, kände jag mig för pigg i hjärnan för att koppla av.

Och eftersom jag inatt ( som alla andra nätter, när jag inte kan sova ) länsade kylen på både en delicato boll och några skivor ost, kände jag att det kommer inte förbrännas av sig själv.

Så på åkte träningskläderna och jag bad en snabb bön till vädergudarna om uppehåll ( de senaste dagarna har det börjat regna varje gång jag varit ute och joggat eller promenerat )


Men efter ett ösregn i morse har det hittills varit uppehåll och jag lyckades för en gång skull hålla mig torr.
ca 9,3km blev det (ritade sträckan på eniro så det är ju inte exakt ) och tiden låg på 55min. ( kände mig lite seg i benen så bättre går nog)

Är det bra? Okey? Godkänt? Dåligt? Kasst?





Vad kvällen bjuder på vet jag inte än. Patrik jobbar och kanske skulle några på hans jobb  ut och ta en drink efteråt. Jag sitter hemma så länge och väntar på information. OM man ska göra sig i ordning eller krypa ner i mjukiskläderna.





Kommentarer
Postat av: Pappa

Skitbra tid Tina , jag hänger inte längre med i din takt.

2010-09-19 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0