Näst sista gången jag åker "hem till Skåne"

Idag va det dags att ta tåget hem igen.
Tänk att om 3 veckor när jag säger att jag ska åka hem, kommer det inte att vara Helsingborg jag syftar på längre.

Detta betyder att jag faktiskt har en del saker att hinna göra innan dess.
  • packa ( mamma kommer med flyttkartonger på måndag ) men hur ska man hinna packa när man aldrig är hemma?
  • tömma, slänga och städa ( det är nog egentligen inte mycket som ska med upp )
  • säga upp elen
  • göra adressändring
Vad mer behöver man tänka på innan en flytt?
Idag åker jag iallafall hem för att sen åka tillbaka igen redan på tisdag.
Under den tiden är det nog fullt upp varje minut.
jobb, kalas,pappa, jobb, hudvårdsparty, systermys, jobb, jobb.......

Hoppas ni får en Trevlig Helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0