I am moving in, and making my mark

Jag har kanske inte flyttat in än...officiellt, men det hindrar inte mig från att göra plats för mina saker.
Bara hela grejen med att "flytta in hos någon" kan vara ganska jobbig.
Det är inte som att "flytta ihop" med någon, då allt är nytt och man tillsammans ska skapa ett gemensamt hem.
Nu är det redan ett hem!
Men det är Patriks hem!

Efter mycket om och men är vi nog överens om det mesta, men det finns fortfarande en del som måste "diskuteras"
En sak som vi däremot gjorde klart väldigt tidigt va att klädkammaren skulle bli min.
( för tillfället används den mest som skräprum. )
Så idag fick jag lite inspiration och lust, och hade en del dötid att ta tag i så, jag satte igång med operation klädkammare!

Glömde ta en före bild, men så här fint blev det efteråt:
( ni får ha i åtanke att jag inte hade några möbler eller garderobstillbehör till användning än )
Ni kan ju bara lista ut hur det såg ut innan då detta bara är hälften av allt som fanns där inne.
Varför sparar man på massa tomma kartonger????


Nu ska jag träna lite gitarr, sen blir det lunch!


Kommentarer
Postat av: Kikki

jag minns en tina som hade balkongen som kartonginsamling..... :)

2010-09-17 @ 15:45:01
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0