Globen nästa?

Jag ligger i hårdträning!
men för en gång skull handlar det inte om kroppen som ska i form.
Jag har ALLTID velat kunna sjunga och spela gitarr. Rösten förstördes av all rökning och har sen dess bara gått utför.Så någon sångerska blir jag aldrig! En gitarr har jag knappt ens hållt i.
Tills nu!

Eftersom Patrik spelat en del i sina dar, står det en gitarr hemma i ett hörn.
Så varför inte då ta chansen att lära sig spela!?

Igår va första dagen på min 1v, "intensivutbildning" vilket innebär att jag måste träna varje dag!
Aj vad ont det gör i fingrarna och gud va svårt det är.
Varför är det inte så lätt som det ser ut att vara?



Målet?
Att kunna spela en hel låt tillsammans med Patrik!!!


Kommentarer
Postat av: kikki

du får lära dig lägga upp filmer så vi får se före o efter träning!

2010-09-16 @ 16:35:09
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0