En kocks mardröm

Förra veckan när jag tittade på något matprogram. Tror att det va "kniven mot strupen", rå dissade han den restaurangen p.g.a att de använde grillkrydda.

Då upptäckte jag att trots att jag vet att jag faktiskt kan laga mat, och ibland kanske t.o.m riktigt god mat, så kommer jag aldrig bli någon gourmekock.
Jag älskar nämligen grillkrydda!





( Jag vet inte varför jag alltid envisas med att använda de små tallrikarna.)


Annars började dagen med en ordentlig sovmorgon. När jag slog upp ögonen och kollade på klockan, visade den 10.30!
"shit! Jag ska ju vara hos syster kl 11.00"

Efter en snabb frukost och en cykeltur senare, lyckades jag komma fram endast 30 minuter för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0