det där med alkohol och jag

Jag dricker ju som sagt nästan aldrig.
Men när jag och Majsan har våra "bästis middagar" är det alltid ett måste!
Så även i lördags.
Jag va taggad,redo och sugen för en trevlig kväll och en "tidig utgång" (vilket innebär att vi åkte hem redan kl 24.00)
Middagen va gudomlig, sällskapet underbart, musiken skön och hör och häpna, alkoholen va god!
Hela 1 glas vin och 4 cider slank ner i min mage innan det va dags att åka hem.
Eftersom vi va så upptagna med att dricka, prata tjejsnack, och spana in dj:n, glömde vi bort att ta kort.
Det enda kortet jag hittade i min telefon va detta.
Väl hemma igen satt jag i sängen och kände mig sådär skönt smålullig!
Sen somnade jag!
och där slutade det trevliga i den här historien.......



1½ h senare vaknade jag med värsta bakfyllan och jag trodde jag skulle DÖ!
Men efter diverse "åtgärder" gav det med sig och jag kunde hoppa tillbaka ner i sängen och fortsätta min nattsömn.
Men jag har nu åter igen blivit påmind om varför jag inte dricker!
Men det va iallafall en mycket trevlig kväll med bästis!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tack! :)

2010-09-06 @ 18:15:29
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

Ja vi får snart träffas igen! Hade även behövt en klippning! Kollade du shampo o balsam till mig?

2010-09-07 @ 09:05:25
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy va tråkigt att bli bakfull så!

Förstår att du inte dricker så ofta...

2010-09-08 @ 11:07:43
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0