Åter norrut

Dagen började med sovmorgon fram till 9.30 då jag blev väckt av systers sms
"vi åker härifrån om 10min"

Bara till att hoppa upp ur sängen och göra sig i ordning. När klikki kom, klippte vi henne, åkte till mammas jobb och hämtade mitt armband, åkte till nya IKEA och sen en tidig lunch på Graffitti.

Sen va det dags för hundarna att få ha lite kul. Så vi åkte till Bruces skog och gick en runda och släppte sen dem lösa i rastgården.
Nu har syster åkt hem, och jag sitter och fördriver tiden tills mitt tåg går.
Denna gången stannar jag i Gbg ända tills den 24:e!! =)






Kommentarer
Postat av: Kikki

hihi det var en gammal bild på tilda!!

2010-09-14 @ 17:05:31
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haaj!



HAr du lust att fixa mitt hår när du kommer till hem HBG nästa gång? :)

2010-09-15 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0