A day at the studio

Sista dagen i Göteborg börjades med en underbar nattsömn, sen en lång skön promenad till Sävedalen, där en välbehövd massage väntade.

Lagom trött och utvilad skulle jag ta bussen hem, men lyckades självklart sätta mig på den segaste av alla. Så det blev att springa upp i lägenheten trycka i mig en macka och ett äpple för att sen följa med Patrik till tatueraren
Där spenderade jag 2h med att spela minigolf, spana på fb, och kolla läget med alla tatueringarna.
Och resultatet blev mycket fint!!!!
Jag älskar killar med tatuerade armar, och speciellt MIN man!

( Och snart ska det nog bli min tur igen.)

Dagen är slut och vistelsen tog än en gång slut alldeles för snabbt. Jag sitter nu på tåget mot skåneland, men jag är uppe igen in no time...




Kommentarer
Postat av: Catrin

Vad ska du göra för tatto då? Jag e oxå skit sugen på en till! ;) Jag som sa att jag aldrig mer skulle göra om det för det gjorde så ont... HIHIHI

2010-09-09 @ 22:35:49
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0