Mitt nya hem

Kl.10.00 imorse började vi flytta ut sakerna i Helsingborg. Kl13.40 hade vi flyttat in det sista i Göteborg.
Vid 18.00 va allt klart.
Det kallar jag snabbflytt!

Alla som känner mig vet att jag alltid vill få i ordning direkt och jag hatar att bo med flyttkartonger.
Så medan männen tittade på fotboll, hade jag fullt upp med att borra upp hyllor, packa upp lådor, fixa och dona för att göra 2 lägenheter till ett hem!

Och så här fint blev det:
KöK:



Egentligen va det meningen att vi skulle måla bordet vitt, men när vi nu satte ihop det tyckte vi att det fungerade ganska bra som det va nu. Det "matchar" med köksskåpen som är vita med trähandtag.

Vardagsrummet:



Det ska komma nytt soffbord och nya gardiner


Sovrummet:




Och självklart MIN klädkammare:




Vad tycker ni?





Kan ni fatta, JAG är sambo!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefint!

Grattis till sambo"posten" :)

Kram

2010-10-16 @ 19:51:50
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grattis! :)

2010-10-17 @ 08:41:29
Postat av: Kikki

Mysigt ni har det! Tyckte oxå det blev fint med

Brunt bord! Kram

2010-10-17 @ 09:10:22
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Bella

Grattis grattis till sambo livet :)

Åh så fint ni fått det.

Kram

2010-10-17 @ 19:44:59
Postat av: Mamma

Har han kommit över chocken med flyttlasset ????

2010-10-18 @ 07:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0