Heliga tisdag!

Äntligen har dagen kommit.
Säsongspremiären av Desperate Houswives är här!
För att fördriva tiden fram tills kl. 21.00, skippade jag idag träningen ( har en enorm träningsvärk i benen ) och promenerade istället hem till Anna för att hälsa på henne och pojkarna en stund.
Efter det promenerade jag hem igen och satte igång med dagens middag.
Kände för att göra moussaka, men eftersom jag aldrig gjort det förr och aldrig lagar mat efter recept, slängde jag ihop en egen variant.
Att det innehöll köttfärs och potatis visste jag ju redan.
Är det inte konstigt hur man bara kan slänga ihop massa olika saker så blir det en god maträtt??!!
Och folk säger att dem inte kan laga mat!
Jag kallar det lathet och feghet!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag är imponerad... du börjar blir riktigt duktig på matlagningen... och naturligtvis bakning

2010-10-05 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0