Första dagen avklarad

Igår va första dagen på nya jobbet.
Trött, förväntansfull och redo hoppade jag på cykeln 08.20 för att cykla dit.
Det blev en väldigt lugn första dag som bara innehöll 4 klippningar.
Men det kan ju vara bra med en mjukstart, så man hinner med att få koll på allt annat runt omkring också.

Carro känner jag ju som sagt sedan tidigare, men annars var de andra minst lika trevliga. Väldigt avslappnad och skön stämning där alla pratar med alla om ALLT och lite till.
Här ska jag nog komma att kunna trivas!!

När dagen va slut och det va dags att ta sig hem igen, öste regnet ner. Så någon cykeltur hem va inte aktuellt. Han får övernatta på jobbet några nätter.
Idag är jag ledig, men imorgon tar vi nya tag med saxen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0