H2O

När 2 personer med samma Pepsimax beroende flyttar ihop, kan jag lova att det nästan blir krig för sista droppen.

Skämt åsido. Men jag har upptäckt ( visserligen har jag vetat det väldigt länge ) att jag /vi dricker alldeles för mycket Pepsi Max. Det spelar inge roll att den är "sockerfri". Man kan inte bara dricka det!
Så därför har jag börjat med att åtminstone inte dricka det på jobbet.
Även min chef där har samma problem. Så från och med nu är vi 3st på jobbet som springer runt med våra vattenflaskor hela dagarna på jobbet.
Men faktum är att redan första dagen igår, märkte jag skillnad.
Jag brukar alltid få huvudvärk lagom efter lunchen när jag jobbar, men igår fick jag inte det.
Kan det ha med vattnet att göra tro?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Pepsi Maxi orsakar sömnproblem också, så nu kanske du sover bättre om nätterna också !!! Fråga mig, har samma problem, och jag har slutat med Pepsi och det blev bättre... så nu dissar vi Pepsi Maxi !!!!

2010-11-03 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0