Aldrig mer celsius

Jag vet inte om det egentligen bara va ett dåligt sammanträffande, men jag väljer att skylla på drycken!!!
De senaste 2 veckorna har jag i princip inte druckit någon läsk eller annan dryck förutom vatten, och under den tiden har även min nattsömn förbättrats markant. Flera kvällar har jag somnat redan på soffan och de flesta nätterna har jag inte ens orkat gått upp ur sängen på natten när jag vaknat.
Men som med allt annat, varar ju tydligen inte lyckan för alltid.

Igår när jag och Patrik va och tränade, köpte vi en dricka på gymmet. Den skulle förbättra förbränningen och träningens verkan.
Om det egentligen gjorde det, kan jag inte svara på.
Sist jag testade den ( för några månader sen ) blev jag helt speedad och truten gick i ett.
Denna gången blev jag pigg som en mört!
Jag drack den strax innan 16.00 och inte förrän efter 05.00 kunde jag äntligen somna.
Verkligen jättekul när man skulle upp 07.30 för att jobba!


Ett tips är ju om ni lider av trötthet och låg energi. Testa dem!!
För funkar dem lika "bra" på er som mig, så kommer studsa upp och ner långt fram på småtimmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0