SATC II

Helgen då Sex and the city 2 har premiär är jag i Göteborg, så tanken va att jag och Carro skulle gå och se den på lördagen ( eftersom det va slutsålt på fredagen )
Jag bokade och betalade biljetterna igår, men idag kom Carro på att hon skulle bort den lördagen.
Vad gör man då??
Jag struntar ju inte i att gå direkt!


Istället har man världens bästa pojkvän som offrar sig ( jag tror dock  att han faktiskt vill se den i smyg ) och följer med mig.


Så medan alla andra springer uppklädda till tårna, smuttar på cosmopolitan och skrattar hysteriskt med sina tjejkompisar, kommer jag ha en mysig tjejkväll med min pojkvän!
Vissa kanske tycker att det ser tragiskt ut! stackars lilla tjej som inte har några vänner
Vissa kanske tycker det låter gay. Tjejen och bögkompisen tillsammans på bio
Vissa kanske tycker det låter tråkigt. SATC ska ses med tjejerna


JAG tycker det är gulligt!!!



Kommentarer
Postat av: Catrin

Äsch... varför bry sej om vad alla andra tänker vill du gå på bio med din kille så gör du de! Alla andra gör säker vad dom vill! :)

2010-05-16 @ 23:07:29
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

jag tycker det är gulligt! fast jag tror oxå han vill se den ;)

2010-05-17 @ 08:46:03
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Äh det är ju inte bara en tjejfilm ;)

Tycker det är snällt att han följer med så att du slipper gå ensam!

2010-05-17 @ 09:34:25
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0