Retligt

När jag va på väg hem från Göteborg i tisdags, satte jag igång datorn, kopplade upp internet och tryckte fram en sida.Inga problem!

Men efetr 3-4min hängde allt sig och jag fick starta om datorn. Gjorde samma sak igen och efter nån minut hängde det sig igen.

Efter att provat ett antal gånger i ett antal dagar, gav jag till slut upp.
Det går väl på garantin tänkte vi.
MEN! Det är väl självklar att garantin skulle gått ut för 2-3 veckor sedan!

Varför är det alltid så?

Varför händer det alltid något precis när garantin gått ut?

Därför ska lilla datorn nu få åka hem till mamma på en hälsoundersökning.

Under tiden får jag låna mammas dator, så jag slipper känna mig så handikappad.

( Har inte insett förrän nu hur beroende man faktiskt är av datorn och internet! )



Kvällen blir lugn, ( jobbar hela helgen ) har nyss varit ute på en jogging runda och samtidigt håller jag på att tvätta.

Det kallar jag en trevlig lördagskväll! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en skön lördag!

2010-05-22 @ 22:03:56
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0