ibland börjar dagen bättre än den slutar...Idag är en sån dag.

Gick upp kl 08.00, tog mig en morognpromenad, kände mig duktig,tog min resväska och åkte till jobbet.
Skulle egentligen jobba till 16.00, för att sen bli hämtad av Madde och bli skjutsad till tåget som gick 16.25, men fick sluta 15.30 istället, så jag lät Madde slippa undan. Jag hann med bussen 15.40, tänkte jag.
Och där slutade den bra dagen!

För sen.....

+ Hade jag världens jobbigaste kund som tjatade ihjäl mig i ca 2h
+ Bet jag av en bit av min tand
och måste nu alltså gå till tandläkaren för ännu en söndrig tand
+ Gick inte 15.40 bussen
eftersom jag glömt att det idag går som söndag och då går inte den
+ Gick jag på tåget, men upptäckte att min vagn än en gång blivit borttagen.


Efter ett paniksamtal till Nettan, ( tack snälla för att du skjutsade mig in )
så är jag iallafall nu påväg till Göteborg,
och i Göteborg väntar ju Älskling, så dagen kan ju inget annat än att sluta bra!




Kommentarer
Postat av: Kikki

vilken tur att du kom iväg till slut!

Ha det så trevligt i helgen och speciellt på söndag ;)

2010-05-14 @ 10:25:46
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0