en galning till syster på en cykel

Det har nästan blivit som en tradition att när jag sover hos Kikki så cyklar jag ner till "byn" på morgonen och köper nygjorda bullar på konditoriet.
Så även denna gången


Problemet idag va bara det att, jag gick upp, tog på mig och gjorde mig klar för att sticka när jag upptäckte att det regnade.
"ah, det småregnar bara tänkte jag och lastade ut cykeln"


Efter ett tag upptäckte jag dock att det kanske inte bara småregnade, utan i själva verket regnade ganska mycket. Jag började bli genomvåt och regnet forsade in i ögonen.
"Men jag kan ju inte vända om nu, så jag fortsatte"



Och bullar fick jag!
Det roliga i denna historien är också att det INTE är jag som skulle ha bullarna. Jag köpte inte ens någon till mig själv.
Jag tycker bara att det är mysigt och jag tänker fortsätta vår "tradition" och även göra så när jag och Patrik ska "passa" deras hus i sommar.
då ska han få se på lyxfrukost =)



Kommentarer
Postat av: Kikki

Mums och goda var dem!! Tack syster!!

2010-05-12 @ 17:31:05
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Ingehege

many thanks for your dedications to this world

2011-06-30 @ 10:25:41
URL: http://ingehege.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0