Gratis är gott

Sitter för tillfället "hemma" (hos patrik) medans han är och jobbar. Skulle egentligen träffas Majsan, men hon låg hemma sjuk med feber.
För att fördriva tiden något ( och även vid andra tillfällen då rastlösheten börjar krypa på ) sitter jag inne på Gratisbio och samlar poäng.
Det är egentligen löjligt enkelt. , Bara genom att svara på några frågor, delta i några tävlingar, beställa hem gratisprodukter, spela spel, eller så  lätt som att besöka hemsidor, kan man få poäng, HELT GRATIS!
De poängen kan man sen växla in mot  biobiljetter eller presentkort.
Har redan fått ett gratis tuggumipaket som jag kan hämta ut på seven eleven. =)
Sitter nu och funderar på om jag ska ta ut ett presentkort på tex. H&m eller om jag ska vänta tills jag fått ihop till lite bio.
Vilket fall som hellst. Testa ni också!
Klicka på länken nedan!
Gratisbio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0