Vädergudarna sviker mig

Varje dag kollar jag väderleksrapporten 25ggr, och varje gång nästan den senaste veckan har de lovat fint väder,
men varje morgon när jag stiger upp, full av förhoppningar och beredd att ta min lilla solpackning och lägga mig nere i parken, möts jag av samma sak.
Moln, moln, moln!
JAG HATAR MOLN!



Igår va det sol fram till 12.00, sen blev det helmulet och kallt.
jag passade på att ta en joggingrunda, medan alla "grabbarna" kollade på fotboll.
9,1km blev det!
lite stolt blev jag
och känner nu att pappas mil inte känns allt för långt borta trots allt!


På kvällen hade vi bestämt att vi skulle grilla med Pierre, och grillning blev det, men att sitta ute när det va så kallt och blåsigt lockade inte direkt, så Patrik och Pierre fick gå ner och grilla köttet, så åt vi här inne.


Fläskfile och rostade grönsaker ( potatissallad till männen)
Grillat är mums!

Vid 21.30 kom dem på att det hade varit gott med kladdkaka, så medan dem sprang iväg och köpte grädde,slängde jag in en kaka i ugnen.
Jag skulle inte ha något sa jag, men som vanligt sa min hjärna annorlunda i natt när jag va uppe och gick!



Nu sitter jag här igen, besviken på vädret och alla moln och funderar på vad vi (jag) ska hitta på idag.
Jag får panik av att bara sitta inomhus och stressad av att dagarna går utan att sommaren vill visa sig!
Då kan jag nästan lika gärna jobba!



Nu blir det frukost. JORDGUBBAR! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köttet ser ganska bränt ut!

2010-06-23 @ 11:53:41
Postat av: tina

kanske ser så ut, men det smakade gudomligt!

2010-06-23 @ 12:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0