this shoes were made for running

Imorgon ska jag ut till pappa för en ny runda i löparspåret,men häromdagen berättade han att han ökat rundan till 7km ( den va 6km innan )

För att undvika att inte orka hela rundan och därmed låta pappa vinna, gav jag mig idag efter jobbet ut på en runda. Och då utökade jag det med ett varv i slingan.


Tack vare eniros "mät sträcka", lyckades jag efter många om och men få reda på att jag faktiskt sprungit hela 7,5km idag.

( det betyder även att min vanliga hbg-runda faktiskt ligger på 6,5km och inte 5,5km som jag tidigare trott )

Nu får du passa dig pappa för nu är jag på språng! =)



obs: det är ej jag på bilden. lånad av google.

 


Kommentarer
Postat av: Kikki

hoppas ni inte springer i detta vädret....

2010-06-07 @ 09:25:39
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0