Tattoo- The collection

Nr:1, 16 år



En tribal i svanken ( som numera inte längre sitter i svanken, utan på halva ryggen )


Nr: 2, 18år



Kina tecken ( glad-kärlek-vän ) på ryggraden


Nr: 3, 19år



Manliga och kvinnliga tecknet på höften


Nr:4, 22år



Tecknet för vattumannen på vänster handled


Nr: 5, 24 år



fyrklöver på höger handled, som numera döljs av....


Nr: 6, 25år



Fjäril på höger handled

To be continued......


Nu i efterhand kan jag väl erkänna att jag ibland varit lite för impulsiv och inte tänkt igenom alla tatueringar helt, vilket lett till att jag ångrar några av dem. Nr 1 tex, gjorde jag mest bara för att jag tvunget ville ha en tatuering, medan jag nu förtiden hatar tribals. Nr 3, va så fruktansvärt dåligt gjord och nr 5 likaså, där färgen inte ens ville fästa.
Inte för att jag är en sån som går runt och oroar mig för hur det kommer att se ut när jag är en rynkig , 65 år gammal tant. Tvärtom tycker jag att det är ganska coolt att mina barnbarn ska ha en mormor/farmor med massa tatueringar. Och sen för det andra,  vem i min generation har inte någon tatuering nuförtiden?
Tatueringar är snyggt! =)


Kommentarer
Postat av: jenny

jag har inga. är jag gammal? ;)

2010-06-27 @ 20:46:33
Postat av: Emma

Lycka till du med.. Men du är redan fin som du är!

2010-06-28 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0