Studentminne

Va nyss ute och promenerade i regnet. Det va samtidigt som alla människor började vallfärda till alla skolor runt om i stan.
I dag är det nämligen student i Helsingborg!

Självklart kommer minnena från min egna student tillbaka, och jag ler inombords bara av tanken. Det va 4år sedan nu och jag kan utan tvekan säga att det var en utav  de roligaste och lyckligaste dagarna i mitt liv! Jag hade lätt kunnat gör om det igen!
( jag inbillar mig dessutom att eftersom jag va 2år försenad med min student, gjorde det att jag va ännu gladare och lyckligare än alla andra )

 

Jag hittade några gamla foto från den dagen.
Medan jag sitter och njuter av dem och minnena, vill jag säga GRATTIS till alla de som tar studenten idag ( och i år ) och stort lycka till i framtiden!
NU BÖRJAR DET RIKTIGA LIVET!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0