Sleepless in Gothenburg

Vi gick och la oss vid 23.30, jag somnade först runt 02.00. Klockan är nu 05.49 och jag har varit uppe sen ca 03.30.

Jag har hunnit med att titta på några tv-program, spelat spel på datorn, sprungit fram och tillbaka till kylen ett antal ggr och kollat upp massa hotell inför vår köpenhamns vistelse. Men nu har jag tröttnat på att sitta här, så snart tänkte jag bege mig ut på en promenad i anslutning med att ica öppnar för dagen.


I höstas/vintras när jag va hos doktorn för mina sömnproblem, vad jag mottaglig för all hjälp jag kunde få, men samtidigt va jag väldigt noga med att jag inte ville ha sömntabletter, just p.g.a att dem är så beroendeframkallande. Så jag va glad när hon "bara" skrev ut insomningstabletter.Dessa fungerade ju något lite i några veckor, sen försvann effekten och sömnrutinerna va tillbaka som vanligt igen.
Nu funderar jag på att gå tillbaka till läkaren igen, men denna gången vill jag ha sömntabletter.
Just nu skiter jag i om jag blir en tablettmissbrukare.
JAG VILL BARA FÅ SOVA!




Kommentarer
Postat av: Emma

Va jobbigt att du inte kan sova! :(

2010-06-30 @ 08:32:43
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tablettmissbrukare blir du inte för att du tar sömntabletter, du gör det ju utav en anledning inte för att det är kul precis, men visst som du säger är dom flesta beroendeframkallande men tala med din läkare det måste ju vara tusen gånger jobbigare att inte kunna sova!

2010-06-30 @ 22:15:56
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0