Överlycklig

Med risk av att låta totalt ytlig, säger jag det ändå...

Trots att jag inte gått ner mer än 1kg, lyckades jag till min stora förvåning och glädje idag få på mig mina gamla favoritjeans, som jag inte kunnat ha på 1½-2år.

Visst, passformen va inte den ultimata.
Halva magen och ryggen hängde utanför, Rörligheten va något begränsad och jag vågar knappt andas ordentligt.
Så tacka gud för lösa tunikor. =)
Men dem sitter på!





Imorse va jag helt förtvivlad inför semestern och badsäsongen, eftersom jag misslyckat så totalt med min viktminskning.
men i mitt lyckorus och nyfunna självförtroende begav jag mig ner till stan och köpte mig en ny bikini.

Dock är självförtroendet inte så bra att jag lägger ut en bild på mig i den.




Nu blir det ärtsoppa till lunch.
Thingeling

 


Kommentarer
Postat av: Catrin

Där e ingen mage som väller över.... du e ju smal och fin! Då ska du se mej där väller magen ööööööver vill jag lova.... har inte använt jeans på länge.... :(

2010-06-08 @ 18:22:20
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin bikini du har köpt!

2010-06-09 @ 13:44:37
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0