Omättlig

jag har ett litet "problem". Den senaste veckan har jag nästan gått runt och varit hungrig HELA tiden.
Trots att jag precis ätit, kan jag efter bara 30min bli hungrig igen och ibland är det så pass att jag måste äta igen.

Och det är inte som att jag äter för lite när jag äter, utan nu snackar vi ordentlig frukost och grillat, kött,kyckling och tillbehör elelr liknande till middag och lunch. Så jag blir ju mätt efter att jag ätit.
Men varför blir jag då hungrig direkt igen?


( och NEJ! jag är inte gravid! )

-----------------------------------------------------------------------------------------

har nu precis kommit upp efter en solig dag i parken,
och nu börjar det minsann hända saker med solbrännan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0