Dessa myggen blir min DÖD!

Det blev en lugn och tidig midsommar för vår del. Vilket inte gjorde mig ett dugg.
Inte för att jag är så väldigt traditionell, men en midsommar utan riktigt midsommarmat och jordgubbar är inget annat än en vanlig grillkväll.
Så det var vad vi hade. En grillkväll.
Vinet gjorde varken gott eller ont, hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att dem spätt ut flaskans innehåll redan på systemet. Jaja, det betyder att jag utan problem kan gå upp imorognbitti och ge mig ut på en jogging runda. Va ett par dagar sen sist nu.
Klockan har nu passerat tolvslaget och Patrik sussar gott i sängen. Jag va på väg att somna redan strax efter 22.00, men då skulle självklart mina myggbett  ( som nu även utökat och fått sällskap av ett på andra foten, ett på varje hand och ett på magen ) börja klia frenetiskt.
JAG BLIR TOKIG!
och inte går det att somna när HELA kroppen kliar, så det blir nog en låååång och sömnlös natt, för än verkar det inte vilja avta ett dugg!
JAG HATAR, VERKLIGEN HATAR MYGG!

Kommentarer
Postat av: Kikki

du får smörja dig med massa "mygga" när ni bor hos oss.........

2010-06-26 @ 14:25:38
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0