Årets varmaste dag hittills

Det måste det ha varit idag, för herregud vilken sommarvärme det har varit. 27grader i skuggan är inte helt fel.

Igår skällde jag på Patrik för att han va så tråkig och hellre hängde i soffan och kollade på fotboll elelr framför datorn istället för att vara ute i solen och umgås med mig. Det verkar ha funkat, för idag satt han halva dagen med mig och solade, och ingen blev gladare för det än jag.



Nu kommer snart Carro och Erik och kvällen bjuder på grillning i parken.
Jag älskar sommaren!


ps. Jag och myggen har fortfarande inte blivit vänner och varje kväll känner jag hur dem är på mig och tuggar hela tiden. Senaste bidraget i bettfamiljen är ett myggbett på ögonlocket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0