summerfeeling

Trots att det bara är 3 dagar kvar av semestern, tar känslan ändå aldrig slut.
Imorse va jag och shoppade lite efter att jag upptäckt att jag för en gång skull packat för lite kläder. Så jag hade verkligen ingenting att ta på mig.
Normalt sett är jag ingen person som är så vidare glad för starka färger ( på kläder ) men nu när det är sommar och man tillslut lyckats få lite färg på kroppen, slog jag faktiskt  till på en "korall" färgad klänning.




jag har ju tidigare även sagt att jag inte är en klänningsmänniska, men även det har ändrats under sommaren.

Nu sticker snart jag och älskling till Liseberg. De sista småmynten ska spelas upp och Lotta ska underhålla oss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0