I keep the memories in my mind....

Hemma igen efter vår minisemester. Jag överlevde båtresan ( trots att jag försökte övertala patrik om att ta tåget hem )
Eftersom min kära pojkvän va så klantig och glömde sin laddare till sin Iphone hos Kikki ute i skogen, dog hans telefon, så han lämnade den hemma. Vi hade därför bara mintelefon med oss, men eftersom vi är lika dåliga på att ta kort båda 2, fick vi inte ett endaste foto med oss hem som minne.


Förrutom detta:



Minikylen, som jag va så rädd att jag skulle länsa under mina nattliga aktiviteter. Till min stora glädje, lämnade jag inte sängen på HELA natten, vilket resulterade i mindre ångest för mig och mindre räkning för Patrik =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni hade det mysigt!

2010-07-06 @ 22:21:41
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0