E.s- efter semester

Anledningen till att jag inte uppdaterat  på senaste är för att jag råkade glömma mitt mobila bredband i göteborg. Dock fick jag tillbaka det redan i tisdags, men då hade jag fullt upp med att ligga på stranden, jobba, stranden, jobba, kulijuli, jobba.....



Annars börjar vardagen sakta men säkert komma tillbaka. Jag har däremot inte ännu vant mig vid att vara ensam om kvällarna igen. Jag saknar Patrik hela tiden. Hans närhet, hans röst, hans trygghet och bara tanken av veta att han finns i samma lägenhet som mig.
Jag är otroligt trött på distansförhållande nu och vill inget annat än att hitta ett jobb i Göteborg!



I tisdags bjöd Pappa med mig på Kulijuli. Kusin Debbie skulle uppträda och det är ju klart att man vill se det och stötta henne. Hon är så grymt duktig och man blir verkligen en stolt kusin när man ser hela publiken ställa sig upp och applodera henne.









Idag på jobbet hade vi en liten lucka, så då passade vi på att lägg ai lite slingor på mig. Jag kände för att bli lite ljusare nu, medans man fortfarande har lite solbränna.
Bilden ger inte riktigt rättvisa åt färgen. Det ska iallafall vara en askblond/brun nyans.



Nu ska jag krypa ner i soffan. har åkt på en ordentlig magvärk/illamående som kom smygandes redan på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0