Tidsfördriv


Nu kom den där rastlösheten som jag visste skulle komma.

Hittade ett "test" och tänkte jag kunde göra det så länge.



Personlighet
Vad heter du: Tina (Martina)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Vet inte
Vart bor du: Helsingborg
Hur lång är du: 170
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: mörkBrunt

Pratar du fortfarande med
Personen du kysste senast? Ja
Han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Nej
Han som fick dig gråta sist?  nej
Han du klappa till senast? Brukar inte slåss

Brukar du
Krama dina tjejkompisar? ja, ibland
Och med dina killkompisar? ja, ibland
Strula på fester? Nej
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej, men kanske 1h

Har du
Ljugit för dina föräldrar? oh ja, när jag va yngre
Sovit i samma säng som det motsatta könet?  Ja
Sovit mellan två killar/tjejer? ja
Gjort nått "sexuellt" offentligt? ja
Ljugit för en vän? Ja
Rökt/snusat? Ja 

Kläder
Vad använder du just nu för jacka: Svart parkas
Vad använder du just nu för skor: Känger, stövlar eller convers
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: trivs ganska bra i det jag har på mig. leggins och t-shirt.
Vad har du för skostorlek: 38-39

Senaste personen som

Du pratade med: Tjejen på radiotjänst
Du gick på bio med: Christin och Jennie
Du gick på stan med: Jenny
Du kramade: Pappa
Såg dig gråta:Mamma
Skällde på dig: Finns ingen anledning att skälla på mig...=)

Har du någonsin
Bråkat med dina husdjur? ja, vi blev sådana ovänner att han fick flytta.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig IRL: nej

Stuff

Är du ensam nu: ja
Vill du gifta dig: ja, 1gång kanske
Vill du ha barn: Ja!

Extra stuff
Vad är du mest rädd för: att bli ensam resten av livet
Vilka kläder sover du i: t-shirt
Vart vill du gifta dig: Utomhus utan präst
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men lagom är bäst
Är du ett hälsofreak: en del skulle nog påstå det.
Har du någon tatuering: ja, 5st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0