Hallelulja för lön!

Fick ett sms av min chef i förmiddags
"lönen sattes in igår"
Tack, säger jag!
Nu kan man låta spargrisen vara igen.


va hos Cissi igår på lite tjejkväll med tacos,öl och vin. ( jag höll mig dock till läsk och Emmas alkoholfria vin )
Med 3st som pratar non-stop kan det ju aldrig iallafall bli långtråkigt. =)
Själv satt jag nog mest och skratta ,nicka och såg glad ut.
Tack tjejer för en trevlig kväll!
Idag har jag jobbat. Förväntade mig en lugn helg nu innan lön, men tydligen va det fler än vi som fått lön igår, för det va hur mycket som hellst att göra.
Nu sitter jag hemma, är helt slut och tänker spendera kvällen i soffan framför tv. "ber därför en liten extra bön för att det ska finnas något kul att se innan jag börjar tycka synd om mig själv som jag brukar" =9

Spenderade lite tid hos mina favorit bjuvsingar.
Trots att dem till stor del kastrerade lilla Baloo p.g.a att han va helt horny på mig( och bara mig ) HELA tiden, har han nog inte tappat intresset helt.
Numera är det dock bara på ett kärleksfullt sätt. Vilket jag verkligen föredrar!





åkte även förbi kära pappa en runda. Och där åkte Wii fram.
Stolt och lite mallig blev jag när jag slog pappa rekord i alla 3 svårighetsgrader i pilbåge.
När jag sen även började bli bättre på basket än honom, envisades han med att det va något fel på hans kontroll, och vi fick byta med varandra. tror ni det gick bättre???
Dålig förlorare kanske?




Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Kikki

haha fel kontroll :) det kan man ju tro??

2010-01-23 @ 19:18:11
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: pappa

Jo, det e sant, jättemycket fel på kontrollen!!!!

2010-01-24 @ 21:19:07
Postat av: jenny

sjukt snygga kort du lagt in..världens snyggaste gosse:) tina jag tror du gjorde något skumt med kontrollen så pappa rainer skulle förlora. fyy dig :P

2010-01-26 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0