effektiva måndag

  • Efter att skjutit på det i flera veckor ( av någon märklig anledning ) tog jag nu äntligen tag i det och ringde radiotjänst för att säga upp min tv-licens i göteborg.
Efter många omringningar p.g.a att det va upptaget hela tiden kom jag tillslut fra
Du har kö nr 37........
Gick dock väldigt snabbt och fick t.o.m lite operasång på köpet.
  • Ringde även till min hyresvärd i göteborg för att boka avflyttningsbesiktning. Han skulle dock ringa tillbaka.
  • Har betalat räkningarna, så nu är man ganska pank igen.  tur man fyller år snart :)

  • Bokat träningspass tills ikväll. Idag blir det Max+combat  med kusin Christin.
Det är 2 pas a´la 25min var.
Max är ett Styrke pass där man koncentrerar sig på specifika områden. Dessa ändras från vecka till vecka.           Sist vi körde och det va ben och rumpa, orkade vi knappt gå hem efteråt.
Combat är ett kampsportspass med styrka och kondition. har aldrig testat det innan så det ska bli kul.
  • Imorse blev det en morgonpromenad innan frukosten, sen dök jag ner under täcket i soffan och här hade jag tänkt spendera största delen av dagen. eller iallafall tills jag börjar bli rastlös. Skönt att bara inte göra någonting för en gång skull när man är ledig.
Är ledig imorgon också, men då blir det tvätt och "hårjobb"
thingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0