Spread your wings.....

Efter drygt en timmes plågande ( ja, denna gången gjorde det faktiskt ONT ) är nu fyrklövret borta och numera pryds min handled av denna "lilla" fjärilen:
( Tack älskling för min födelsedagspresent )
Jenny kallade mig hårdrockare, jag tycker att den är jätte söt och fin.

Dock är handleden fortfarande svullen som tusan och fet som fan, och rörligheten är det si så där med för tillfället, vilket kan ställa till lite problem imorgon när det är dax för jobb igen. Handleden används ju en hel del i mitt yrke...men det ska nog gå bra.
Kom nyss hem från Göteborg igen....Det känns väldigt tomt och ensamt....................


Kommentarer
Postat av: Kikki

fin den blev, knepigt att man inte kan se fyrklövert någonstans. Fjärilen är söt o fin men jag håller nog med jenny lite det är nått som säger hårdrock i den!! Eller är det för patrik betalade??

2010-02-18 @ 11:22:26
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0