In the name of love

"Kärlekshelgen" är nu slut, men för mig har den bara börjat....
Igår va det ju som sagt Alla hjärtansdag, och dagen till ära gjorde jag en tårta i kärlekens tema:
Av älskling fick jag ett par skor ( Va nog inte egentligen just en alla hjärtans dags present, men det låter ju gulligare att säga så )


Måste säga att jag har en väldigt bra pojkvän när det kommer till shopping.
Inte många killar tycker att det är kul att springa in och ut ur butiker, speciellt inte när det är någon annan som ska handla. ( det gör inte ens jag ) Men i lördags när vi åkte in till stan för att hitta ett par svarta jeans till mig, va han hur bra som hellst och hjälpte mig och t.o.m när jag försökte hitta ett speciellt halsband, va det han som fortsatte leta även efter att  jag gett upp.
( dock utan framgång )
Men jeans hittad jag, "tyvärr" dyrare än jag tänkt mig, men så är det väl när man shoppar med en märkesnörd som bara vill handla på NK. Men dem va skitsnygg och hur sköna som hellst, så jag är nöjd!
Lördagskvällen bestod av restaurangbesök och bowling med Carro och Erik,( behöver jag ens säga vem som vann?! ) efter det stack vi hem och spelade lite wii.
Tack för en super trevlig kväll!



Sitter ensam i sängen och funderar vad dagen har att bjuda på. Patrik jobbar till 20.00 idag så det blir en lång dag utan han. Ska nog träffa Carro och Arvid en stund sen.
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: syster kikki

Så gulliga ni är tillsammans!

Jag fick en ask med hjärtechoklad igår av min älskling :)

Snygga stövlar du fick!

2010-02-15 @ 18:40:45
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Kikki

bara jag igen, när kommer du ner till mig igen??

2010-02-15 @ 18:41:22
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: kikki

varje onsdags och varannan fredag (nu på fredag)

2010-02-15 @ 20:49:05
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygga shoes Tina!

2010-02-16 @ 09:03:42
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0