Göteborg

Ja då va man här igen . =)
Åkte hit efter jobbet i lördags. Stannar tills onsdag kväll.
Patrik jobbar ju som vanligt ( förrutom igår ) men för en stund sedan fick jag ett sms av honom som löd:
"Älskling, jag har tagit ledigt imorgon! Blir det bra?"
You bet!



Fram tills nu har dagen mest bestått av bakning. Fick en "beställning" av Patriks kompis. Han ville ha bullar, och det är väl klart att baktina ställer upp då!
7 påsar blev det. Kanelbullar, flätor och släta bullar.
tror ni han blir glad för det?


Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig in till stan och köpa mig en kam.
Hur man som frisör lyckas glömma både borste och kam hemma, förstår jag inte,och springa runt som en skatbo i håret är inget jag gillar.



Imorgon kväll vankas det middag och vin med bästis. Eftersom vi båda fyller 25 inom loppet av 1v tyckte vi att vi va värda en utekväll för att fira oss själva!
Ska bli så trevligt.!



Eftersom jag som vanligt glömmer usb kabeln till telefonen, kan jag inte lägga in några bilder.

Anyhow, take care




Kommentarer
Postat av: Kikki

LÄNGTAR TILLS TORSDAG!!!!!!!!!

2010-02-01 @ 19:25:48
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Ha det nu så trevligt ikväll!!!! Ta ett glas för mig med =) Kram

2010-02-02 @ 17:09:25
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0