Dan före doppare dan

Efter 11h nattsömn sitter jag här i soffan med min frukost.

Kl.12 idag bär vi oss av. Det blir roadtrip upp till Motala för att fira jul med Patriks familj.
Vi har hyrt en bil, eftersom det visade sig blir billigare än tåg.
Vilket va mer än välkommet för min del, då jag efter år av pendlande är måttligt trött på tåg.
Men känner jag oss rätt ( och då syftar jag på Pierre vårt resesällskap ) så kommer vi nog snarare ge oss iväg vid 14-tiden.
Tidspessimist som jag är har jag räknat ut att en resa som normalt tar 2,5h att köra. kanske, p.g.a väderförhållandena och mängden folk ute på vägarna, tar 4h idag.
Är jag helt ute och cyklar då?


Årets julkort:
(hittills. alla verkar vara väldigt sena )


Ps. fortfarande ingen systerson...

Kommentarer
Postat av: Emma

Kör nu försiktigt!



God Jul på ER!

2010-12-23 @ 09:20:43
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Lina

God Jul Tina! Och kör försiktigt!

2010-12-23 @ 09:27:15
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Kikki

konstigt att våra är sena skickade våra den 15!!



God Jul!!

2010-12-23 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0