Första steget mot en gemensam framtid.

JAG HAR SAGT UPP MIN LÄGENHET!!
Jag har fortfarande inget jobb i Göteborg och något slutgiltigt flyttdatum finns inte.
Men vad jag däremot faktiskt HAR är:
  1. En pojkvän med en lägenhet i Gbg ( där jag redan nu spenderar halva månaden )
  2. Ett halvtidsjobb ( vilket gör att jag nästan bara är hemma de dagarna jag jobbar, men betalar ändå hyra för en hel månad)
  3. En underbar vän som låter mig bo hos henne, de dagarna jag är här nere och jobbar ( om jag inte hunnit flyttat från stan när min hyreskontrakt går ut.)
Så på frågan om jag känner mig stressad över att snart kanske stå bostadslös?
Nej! inte alls!

På detta sättet slipper jag lägga ut dyra pengar på en lägenhet som jag ändå inte använder fullt ut. Och risken att bli fast med dubbla hyror, minskar betydligt.
Dessutom har jag stort hopp om att jag faktiskt SKA få ett jobb snart!

Kommentarer
Postat av: Kikki

ett steg närmre en kusin till lilleman :)

2010-08-27 @ 15:11:09
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stopp och belägg... här tar vi det lite lugnt ! Ett barnbarn i taget....

2010-08-28 @ 09:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0