En stående premiär

Trots att det fortfarande är augusti, är sommaren för mig redan slut!
Det kan hända att det fortfarande kommer dagar med lite värme och sol, men jag har inte längre den måste känslan, att åka till stranden eller lägga mig i parken och pressa sol.
Det betyder ju även att den snygga solbrännan man lyckades kämpa sig till under semestern, sedan länge är borta.


Så idag tog jag och besökte ett relativt folktomt solarium för att få en snabb-fix.
Dagen till ära provade jag även på de "nya" stå-solarium.
Jag har tidigare varit lite skeptisk mot dem,just p.g.a att jag undrat hur man ska orka stå där stilla under hela solningen.
Men till min  glädje upptäckte jag att man faktiskt inte behövde lika lång soltid i de som i de liggande solariumen.
Så jag gav det en chans.
6min tog jag och under de minuterna, hann jag både dansa, träna rumpan och leka sångerska.
Jag slapp tristessen, klaustrofobin och svettbadandet.
jag rekommenderar stå solarium!


Kommentarer
Postat av: Kikki

coolt, får jag testa nångång

2010-08-20 @ 08:29:07
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kan se dig framför mig i solariet, med din dans och sång !!!!

2010-08-20 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0