efterlysning

Jag tycker att det är jättekul när folk lämnar en kommentar.
Även om jag ser att det finns folk som faktiskt läser min blogg, så blir det ändå mer som en bekräftelse och feedback när man ser att ni tagit er tid att skriva ner några rader eller ord.
Så tack för det!
And keep it up!

Jag vet ju även att om det är fritt fram för mig att skriva vad jag vill så kan jag ju inte förbjuda någon annat att skriva just vad dem vill!
jag har inte direkt fått några elaka kommentarer, men härom dagen fick jag en som jag inte riktigt förstår mig på.
När man dessutom väljer att vara anonym, känns det lite misstänksamt...
Vad menar du egentligen?
Är det något negativt att vilja ge sin pojkvän en present med vårt datum på?




Anonym
om Kärlek:
oki,men va köper man då när man förlovat eller gift sig.synd att ha det gjort på 1årsdagen redan eller?


Hör gärna av dig igen!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Idioter !! fattar inte varför folk ska skriva så mycke onödiga kommentarer. Det handlar säker bara om avundsjuka - tyvärr !! Jag tycker presenten var jätte fin :)

Jag har blivit en av dinatrogna läsare och din blogg ligger i mina favoriter nu mer ! kram

2010-08-16 @ 16:18:11
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

åh va kul ! vilka känner vi gemensamt ? nyfiken

Kram

2010-08-16 @ 18:09:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jaha, va kul ! världen är verkligen liten ! C och erik är ju barndomskompisar, men vi träffar dom tyvärr inte jätte ofta när vi bor i olika städer...

Dock är det alltid kul när vi ses =)

2010-08-16 @ 19:36:07
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Catrin

Jag tycker du ska vara stolt och nöjd över din present om du känner så. Att någon annan lägger in en sån kommentar kan tyckas vara dumt men man har ju rätt att säga vad man tycker, men vad du känner är rätt är det som räknas! :)

2010-08-18 @ 13:40:23
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0