BRÖD

Måndag, Ny vecka och förutom en "hemma kund" i förmiddags, en helt ledig och oplanerad dag.

Jag blev så sugen på bröd ( men eftersom jag inte "får" äta för mycket av det) så jag tänkte att jag skulle baka lite själv istället och frysa in.
Eftersom jag för det mesta är för lat för att gå efter något recept, slänger jag bara ihop lite av varje som finns hemma, och resultatet blir oftast bra!
( nu i efterhand kan jag bekänna att en av mina 4 degar inte blev som den skulle )
Idag blev det
  • Morotsbullar
  • Fullkorn/Grahamsbullar
  • (söta) "släta" bullar
Dags för jäsning....Då passade jag på att äta lite lunch.





Färdiga!
Nu ska de frysas in så inte jag spenderar resten av dagen med att tugga bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0