Billigt gör en mycket gladare

Idag åkte jag till Carros jobb och lunchade med henne.
Det är alltid kul att träffas, men denna gången va det lite extra trevligt eftersom det va typ 2 månader sen vi sågs senast.
Tyvärr är bilden lite gammal, då den är just från när vi senast sågs.



När jag skulle åka hem igen, va det så lång tid tills bussen gick, så jag tog en liten "omväg" och åkte in om ett köpcentrum där jag hittade en rea-hörna inne på Vero Moda.
Eftersom jag kommit billigt undan med mitt sko inköp idag, tänkte jag att jag kunde unna mig något nytt i klädesväg. Och vad bättre då än REA!
Jag kom därifrån med 2st söta klänningar/tunikor.
Och det bästa av allt,
det kostade mig bara 169kr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0